Jak nakupovat
1. Vyhledání zboží
Zboží lze vyhledat buď procházením v jednotlivých kategoriích nebo vyhledáním v poli „Hledat zboží“, umístěném v záhlaví každé stránky www.kitoo.cz
2. Vložení do košíku
Vybrané položky si kliknutím na tlačítko „Koupit“ vložte do Vašeho nákupního košíku. Po každém nákupu si zkontroluje, jestli máte v košíku vše.
3. Zvolení způsobu dopravy a platby
Zvolte si způsob dopravy a platby, který nejvíc vyhovuje Vašim požadavkům.
4. Určení místa dodání
Už zbývá jen vyplnit adresu, na kterou chcete zboží zaslat. Pokud jste našim stálým zákazníkem, doporučujeme se přihlásit a vybrat si jednoduše jednu z předchozích dodacích/fakturačních adres.
5. Odeslání objednávky
Odesláním zboží v košíku se začne Vaše objednávka zpracovávat. O veškerém dalším postupu budete informováni přes e-mail.
Jakým způsobem mohu zboží zaplatit?
Hotově na dobírku
Za zboží platíte v hotovosti řidiči kurýrní společnosti nebo doručovateli české pošty. Pamatujte, připravením si potřebného obnosu peněz v hotovosti můžete velmi urychlit předávku zásilky. Při tomto typu platby obdržíte fakturu za Vámi zakoupené zboží až poté, co se peníze dostanou k nám na účet. Maximálně však nejpozději do 7 dní od převzetí zásilky.
Převodem na účet
Klasický způsob platby přes internetové bankovnictví nebo složenkou. Pozor! Objednávku odesíláme až poté, co se nám peníze připíší na účet. Proto prosím berte v úvahu prodlevu, která je způsobena převodem peněz. Zpravidla se termín doručení zásilky prodlouží o 1 pracovní den oproti "zaslání na dobírku" nebo "Rychlým online převodem" (více níže).
Rychlý online převod
Internetový kanál, který usnadňuje platby online. Kombinace rychlosti a maximálního zabezpečení zajišťuje zákazníkům bezproblémové platby s ochranou osobních údajů. Řešíme přes platební bránu PayU.
Záruky a služby
VLASTNÍ SKLAD
Veškeré naše zboží je skladem a okamžitě připraveno k expedici.
EXPRESNÍ DODÁNÍ
Objednávky potvrzené do 11:00 doručujeme zpravidla následující pracovní den.
ZÁRUKA NA ZBOŽÍ
12-24 měsíců (vždy uvedeno u každého zboží). To je doba, po kterou náš obchod ručí za zboží zakoupené v našem obchodě. Navíc s možností vrácení peněz do čtrnácti dnů od nákupu.
Reklamační řád
Zákazník má právo zboží reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží nového a 12 měsíců od převzetí zboží použitého (opticky poškozeného), tedy zboží bazarového.
VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet v den přijetí zásilky na sklad.
Výměnu zboží neprovádíme. Pokud si přejte vrátit peníze, učiníme tak v souladu s právními předpisy.
JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘEPRAVCEM
Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.
Veškeré níže uvedené instrukce od nás po nahlášení škodní události rovněž obdržíte e-mailem.
Česká pošta
Oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. S sebou vezměte kompletní zásilku, tak jak jste jí obdrželi, včetně obalového materiálu. Na poště Vám pracovníci pošty poradí a sepíší s Vámi zápis o škodě způsobené během přepravy. Reklamaci prosím vždy postupujte adresátovi, tedy Vám - v případě uznání reklamace Vám bude poštou uhrazena škoda. Po sepsání škodního zápisu má pošta zhruba 14 dní na rozhodnutí a vyjádření se k reklamaci přepravy. Výsledek Vám přijde poštou. Doporučujeme Vám rovněž vše nafotit.
Odstoupení od kupní smlouvy
V případě, že nejste se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu ve 14ti denní lhůtě vrátit a my Vám vrátíme peníze.
VYŘÍZENÍ ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Rádi bychom Vás upozornili, že nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání. Peníze Vám vrátíme v souladu s právními předpisy.